hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| تغییر روش دریافت عوارض نوسازی ضروری است

البرز| تغییر روش دریافت عوارض نوسازی ضروری است

عدم پرداخت به‌موقع عوارض شهرداری در پیشبرد اهداف مدیریت شهری خلل ایجاد می‌کند که تبعات اقتصادی و اجتماعی آن به شهر برمی‌گردد. 

شهردار کرج در دوازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی که در سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش و نیروهای بسیج شهرداری، معاونین و مدیران مناطق که در همه عرصه‌ها بخصوص در حوادث اخیر حضوری فعال داشتند، اظهار داشت: بسیجیان طی ۴۰ سال گذشته در عرصه‌های مختلف نقش‌های بی‌بدیلی را عهده‌دار بودند. به گزارش رویداد امروز، علی کمالی زاده در ادامه ضمن تأکید بر رسیدگی به نیازهای محلات کم برخوردار شهر تصریح کرد: باید اولویت‌های ساکنان این مناطق را شناسایی کنیم تا در راستای ارائه خدماتی که باعث جلب رضایت آنان می‌شود گام برداریم.

شهردار کرج با تأکید بر ضرورت توجه بیش‌ازپیش به تأمین رفاه ساکنان مناطق کم برخوردار افزود: احداث بوستان‌های محلی در برخی از مناطق، یکی از مصادیق توجه به محلات محروم و کم برخوردار است. کمالی زاده رسیدگی به محلاتی چون حصارک، اخترآباد، حیدرآباد را از اولویت‌های شهرداری عنوان کرد و گفت: در این مناطق طرح‌های مختلفی همچون طرح بازآفرینی شهری در حال اجرا است که باعث ارتقای کیفیت زندگی ساکنان می‌شود. شهردار کرج ضمن انتقاد از وصول ضعیف عوارض نوسازی شهرداری یادآور شد: باید به دنبال تغییر روش و مسیر دریافت عوارض نوسازی و بهای خدمات باشیم. او افزود: عدم پرداخت به‌موقع عوارض شهرداری در پیشبرد اهداف مدیریت شهری خلل ایجاد می‌کند که تبعات اقتصادی و اجتماعی آن به شهر برمی‌گردد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد